fredag

Wiho. Nu är fredagen här. Ännu ett steg närmre måndag vilket innebär en ledig dag och bara umgås med mina troll. Härligt!

Får se vad Jeff och ungarna hittar på i helgen. Jag sover inte ens hemma eftersom jag jobbar 14 timmarspass. Blir bara åka hem och kanske sova i 4 timmar innan man måste upp igen. Så ingen mening med det.

Idag slutar jag vid 15 iaf så ska jag hämta hem mina ungar från dagis efter det. Idag skulle de fira halloween på dagis så Felicia skulle vara någon slags häxa. Eddie fick en liten mjuk mask att sätta runt ögonen bara.

Nu är jag snart i resecentrum. Hoppas jag hinner med bussen så jag slipper vänta 20 minuter på nästa. Ser mörkt ut just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0