söndag

Sitter i personalrummet nu och har rast i 2 timmar.. Vad fan ska man göra i två timmar?!
Skulle varit en annan sak om man bodde nära. Visserligen bor min ena faster precis bredvid med de hade festat igår så de sov typ. Ingen idé att störa då. Får se om hon hör av sig när se piggnat till.

Nu börjar kroppen känna att man sovit alldeles för lite denna vecka. Var alldeles skakig i kroppen imorse när det var dags att gå upp. Men sedan vet jag att när jag slutar vid 21 ikväll och kommer hem en timme senare så kommer jag vara "pigg" för man är så uppe i varv. Fasen så skönt det ska bli att vara ledig imorgon och bara mysa med ungarna! Som jag saknar dom..


Nä, nu ska jag nog gå och se om vilorummet är ledigt tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0