tisdag

Jobb idag. Mellanlandade på stan efter jobbet innan jag skulle hämta ungarna på dagis. Gick in på café gyllen och köpte en glutenfri bakelse till Felicia och godisgrisar till oss andra.
Felicia hade blivit firad på dagis och de hade ätit glass.

Vi kom hem och Felicia fick öppna ett par paket. När Jeff kom hem efter 17 så fikade vi och så fick hon öppna resten. Hon blev superglad över allt.

Jeff hade även med sig ett stort paket med saker som ungarnas farmor skickat ifrån England. Även jag fick ett paket.
Kan säga att jag inte gråtit så mycket av glädje sen ungarna föddes.
Svärmor har gjort en alldeles egen bok till mig. Med en massa inlägg från min blogg. Från det att jag började blogga fram till min födelsedag nu i oktober i år.
Massor fina bilder i med.
Kunde inte vara lyckligare nu.
Du är underbar, världens bästa svärmor.
Jag vet att jag är blödig men fy så lycklig jag är. Ska kolla mer i den sen när ungarna sover.

Nu har damen bestämt att vi ska äta popcorn. Skippar kvällsmat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0