torsdag

Idag fyller våran fina prinsessa redan 6 år. Tänk att det var 6 år sedan klockan 10.53 som den där tjejen på 3300 gram och 48 cm valde att komma ut och förändra mitt liv till det mycket bättre!






Jobbade idag och sen tog jag bussen till stan där karln hämtade vi. Hämtade ungarna från dagis och skolan för att sedan åka och äta mat innan vi får vidare till Leos lekland. Pluttan fick ju välja vad vi skulle hitta på eftersom hon blir firad av släkten först på söndag.

På Leos lekland så träffade vi på J,J och H. Lilla H var på pricken lik J när hon var liten. Så söt så!

Vi kom hem runt 18 och så åt ungarna lite kvällsmat innan de gick till sängs.

Jag passade på att duscha Dille som stank skit.. Usch!

Jag vet att man inte ska slösa energi på idioter.. Men, om man nu ska påstås bry sig så himla mycket om "sitt barn" hör man inte ens av sig på hennes födelsedag då?

Han är somsagt mer än donator än nägot annat. Felicia har redan en pappa i sitt liv som funnits där för henne hela tiden så länge hon kan minnas. Det är jag så jävla glad för!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0