måndag

i helgen så har mamma och alla flyttat ifrån stan till haninge. jag med då, men det känns lite lustigt eftersom alla mina saker är kvar i mitt rum i stan.
i fredags började vi, härligt med en flytt på den varmaste dagen.
resten av helgen, dvs lördag och söndag så har det inte varit något vidare fint väder. och inte idag heller...

igårkväll när jag låg i sängen så började bebisen sparka. så jag la handen på magen. och då var det ungefär som att den strök handen längst magen där jag hade min hand. kändes annorlunda, men mysigt (:

idag känner jag mig inte speciellt pigg och glad i psyket. önskar att man kunde vara lite starkare ibland.     



 symfus måttet på magen var 25 cm nu :) (från bäckenbenet till livmoderns kant)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0