om mig själv

Tänkte börja med att berätta lite om mig själv. Jag heter Sarah och är 18 år. Väntar mitt första barn till den 19 november.
Barnets pappa heter Linus, vi har hållt ihop sedan 21 okt-06. Och som alla par så har vi våra fram-och motgångar.
Just för tillfället så bor jag hemma med min mamma i centrala Linköping. Men, på fredag ska vi flytta till Haninge.
Men det är inte bara mamma som jag bor med utan även mina småsyskon: Hampus,Fanny, Emmy och Tindra. De tre första bor här varannan vecka medans minstingen som heter tindra bor här jämt. Hon är 8 månader.
Mammas sambo bor även här med.. Och en hund vid namn Arnold på 2 år.
Jag själv ska flytta till eget i början av oktober.


jag och linus

jag och linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0