måndag

jaha, då var man faster nu då :) danne ringde strax innan 8 igårkväll och sa att hans och jennys bebis hade tittat ut nu. tro det eller ej, men det blev en liten joline :)
var tydligen så fullt på bb så danne kunde inte ens sova där inatt.
usch och fy säger jag bara om våran lilla bebis skulle få för sig att komma nu. har ingen vidare lust att ta mig upp till norrköping direkt. nej fy vet du vad...
nu vill man att bebisen ska komma ännu mer när jenny och dannes har kommit också. hehe.
men men, känner sosmagt på mig att den här lilla krabaten kommer vilja stanna i mammas mage lagom tills flytten i december. men man kan ju alltid hoppas att han/hon kommer lite tidigare iaf. börjar bli så jobbigt med magen nu. och alla jävla foglossningar. usch, varför skulle just jag få sån skit för?

ringde danne förut han skulle handla kläder till joline sen skulle han till norrköping och hämta skötbordet om jag inte minns helt fel. han skulle ringa sen iaf :)

imorgon vid 10 så ska jag och linus till barnmorskan igen. hoppas,hoppas,hoppas verkligen att det är sista gången nu!
har en tid till den 25 annars.
sen så ska jag till tandläkaren vid 12 med för att spänna åt tandställningen en sista gång innan den ska ut den 16 december. gud vad man längtar! vilken befrielse det kommer bli. så, det är ju ingen vidare idé att åka hem där mellan barnmorskan och tandläkaren. så jag får se vad man ska hitta på under tiden.

nae ni, nu ska jag nog lägga mig i ett bad tror jag :) linus tjatade på mig förut att jag skulle bada med honom. haha, klart att vi inte får plats tillsammans längre där i :P men det förstod han inte riktigt plutten.
nu har vi förresten hämtat alla saker jag hade hos pappa. så dom är hemma hos mamma nu. tänkte fixa korgen och bädda fint i den sen när jag kommer hem så den också är färdig ifall han/hon nu skulle få för sig att komma snart.

ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Groodan ;)

Hihi faster nice ;P

kul att rasmus systers dotter också heter joline (a) haha. KYSS!

2008-11-12 @ 21:17:21
Postat av: Anonym

nu har min son tittat ut, den 8 nov. :)

2008-11-15 @ 17:18:30
URL: http://lfagerlund.blogg.se/
Postat av: fia

hallo :) kan det vara så att bebisen har tittat ut nu eller??? hoppas allt är bra!!

kram fia

2008-11-16 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0