fredag

idag är det fredag.. ska "hem" till haninge idag hade jag tänkt.
mår fortf sådär.. vet inte riktigt vad det är med mig. men, har känts skönt att få vara för sig själv iaf.
magen har sjunkit massor sen jag gick och la mig igårkväll. trycker på som satan också.
helt otroligt vad fort tiden går. är inte alls långt kvar nu. och somsagt, BM trodde att den skulle komma tidigare än vad som var sagt eftersom den har lagt sig med huvudet nedåd för 3 veckor sen och magen ser ut som den gör :)
ska till BM på tisdag så jag får se vad hon har att säga då.

blir nog inte så mkt uppdatering i helgen skulle jag tro.
men somsagt, hem idag. imorgon ska mamma jobba mellan 10-20 så jag får se vad jag ska hitta på. ska troligtvis inte vara hemma när man går runt och stör sig som innihelvete på mammas "kille". som ska ut.
och sen på söndag fyller jag 19. känns inte direkt som att det är nåt att fira längre.. iaf inte om man frågar den personen som ska stå mig närmast av alla just nu...

ha en bra helg allihopa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0