fredag

idag blev det att sova ut :) underbart.. somnade vid 3 tiden och vaknade för en timme sen ungefär.
nu är det inte så lätt att hitta sig en bra sovställning längre direkt. hehe, sover iaf med 3 kuddar :D skönt.
är riktigt fint väder ute idag. är så fint nu på hösten när alla löven har fått massor med färger. fast, inte lika kul när de ligger överallt på marken och är hala.

har tänkt att jag ska ta mig i kragen och gå ut i köket så lillen får i sig lite mat där inne i magen.

idag är det bara 32 dagar kvar till BF. känns riktigt spännande. tycker verkligen att det är dags för bebisen att komma ut nu. längtar något otroligt efter att få hålla han/henne i min famn. kommer verkligen bli en överraskning när man får reda på könet då med. angående namn så har jag tänkt mycket på alicia och melwin :) sen så finns det ju så himla många fina så det är svårt att bestämma sig. är ingen idé att göra det heller med tanke på att bebisen kanske inte alls ser ur som en med det namnet sen när den väl kommer ut. därför är det tur att man har 3 månader på sig att skicka in papprerna efter förlossningen med namn och allt! puuh, men det blir nog inte problem :) lillen ska ju inte få gå namnlös direkt. hehe.

ha en bra dag allihopa så kanske jag skriver nåt mer sen! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha nej allt är obekvämt numera :P

Jodå det är väl så bra det kan bli , lite otåligt nu på slutet bara :D

Hoppas allt är bra själv.

2008-10-17 @ 18:15:25
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej, Jaha, då blir det två Melwin i släkten då Jenny och Daniel bestämt sig för det namnet redan från början. Där blir det nog ingen ändring på om det blir en kille. Visste du om det eller?

Jag har en massa namn till mina barn så jag måste väl skaffa en familje von trapp familj. =)

Kram cecilia

2008-10-17 @ 19:40:15
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du kan väl inte döpa den till Melwin för det ska ju Jenny & Daniel göra? kan ju bli lite knäppt med 2 i släkten, hehe ;)

2008-10-18 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0