fredag

god kväll alla läsare. kul att se att det är fler och fler som läser för varje dag som går. verkligen! :) skulle vara kul om ni skriver kommentarer om ni undrar över nåt eller liknande också. bara så ni vet ;)

idag har jag inte gjort någonting. så himla skönt! suttit framför datorn och kollat lite på ikea online och sen mest kollat på tv. slummrade till förut mellan 4 och 6 tiden. skönt när man får sig lite sömn iaf.
linus kom precis hem och duschade och stack lika fort igen. han skulle hem till louise och björn ikväll och dricka lite och så. kändes inte så lockande att hänga med kände jag. han kommer väl hem sen senare och sover. sen ska han upp och jobba imorgon igen. blir inte så mycket tid att umgås nu för tiden. skulle önska man hade mer så man kunde prata ut om lite allt möjligt och så. kommer ju troligtvis inte bli så supermkt tid för det sen när bebisen kommer till världen.

men, imorgon ska han iaf hänga med hem till mormor och sten i grebo. maten serveras vid 7. jag hade totalt glömt bort att jag skulle baka tills imorgon. hade lovat dom det. men, det reder nog ut sig :) kan nog få in en liten lucka där imorgon skulle jag tro. mamma verkade också lite småsugen på att baka annars.
men, dit ska vi imorgon iaf på "fest". blir att sova där också. sen ska linus till jobbet efter lunch igen på söndag.

idag har jag inte haft någon direkt hungerkänsla så har bara blivit att äta två mackor och lite flingor.
massor isvatten och lite frukt.
nae, nu ska jag nog kolla om man kan hitta någon bra film att kolla på :)

här kommer en bild som jag tog igår när jag gick in i vecka 36 :



dags att komma ut snart va? :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ja men då får det finnas två Melwin det är väl helt ok. Kult släktband. :)

Nej nu får bebisarna se till att komma för jag är så nyfiken.



Ha det fin fint



Kram

2008-10-17 @ 22:45:20
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Matilda

oj, vilken go och rund mage! När ska du ha??

2008-10-18 @ 20:12:32
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0