fredag

jahop, då var denna vecka slut och helgen som återstår :) för mig spelar det iofs inte en sån himla stor roll eftersom jag ändå inte gör nåt speciellt om dagarna. men, det är alltid mysigt med helg det måste ni erkänna?

de senaste dagarna så har jag varit här hemma hos mamma i haninge och umgåts med henne,tindra och arnold. trevligt, trevligt.

idag så började min och linus föräldrautbildning för första gången. ska gå två fredagar till sen är den slut.
kändes väl som om man redan kunde det mesta. men, alltid kul att träffa andra som går igenom samma sak. sen så fick vi öva på andingen med som man ska försöka hålla igång med under värkarbetet. var intressant :)
den höll iaf på i 2½ timme. nästa fredag så skulle vi nog kolla på en förlossningsfilm om jag inte minns helt fel.
annars idag så har man inte gjort så värst mkt. gick ut med arnold direkt när jag kom hem därifrån en sväng. skönt.
sen så somnade jag till lite vid 2 tiden. vaknade med huvudvärk men den gick som tur var över ganska så fort.
vid halv 5 tiden ungefär så kom ove hit för att hämta mamma, jag hängde också med. sandor stannade hemma och tog tindra, för här hemma kändes det inte direkt någon idé att vara när han var här...
vi skulle iaf åka och hämta en soffgrupp som mamma fastnade för :) riktigt fin, en lila.
även arnold tyckte om den för han hoppade upp i den direkt.

nahe, nu så ska jag ta mig nåt att äta tror jag. får bli starka nudlar. alltid lika gott!
imorgon så får jag se om det blir att umgås med mormor och sten för en dag ute i tornbyområdet.


hade så bra allihopa!
juste, igår så gick jag in i vecka 34. dagen börjar närma sig mer och mer. underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0