måndag

idag var det inte direkt det vackraste höstvädret när man vaknade om man säger så.
helt molnigt och allmänt ruggigt ute. usch.

igår var det inte så mkt som hände på schemat. kom hem, duschade med linus. han stack till jobbet. jag och mamma gick och satte oss framför tvn efter ett tag och då var det nåt frågeprogram på ettan,typ "vem vet mest?" lärorikt.
mamma och jag satt och kollade vem som kunde mest.
jag hade fortf ont i huvudet så jag somnade bredvid arnold på soffan.
barnen kom ju hit under kvällen med. gick väl och la mig i tjejernas rum med dom runt 9.

jaha, idag... hmm, pratade med mamma om att åka in till stan. men det blir nog inte så.
ska ta en promenad bort till centrum istället. måste ta ut mina sista pengar så kan jag köpa en jättegullig skötbädd som jag hittade :) en röd med spöket laban på. sen är det bara barnbilstol, skötbord och en byrå till att ha kläderna i som fattas till den lille.

ha en bra dag! ♥



P.S Hur ska jag veta vad min bror och hans tjej ska ha för namn på deras barn när man inte pratar med dom?
Blev ett sånt rabalder om mitt och linus namnval. D.S


Kommentarer
Postat av: Heléne

Vad har ni valt för namn?

2008-10-20 @ 12:55:06
Postat av: Cecilia

Hej, det var inget illa med namnet, bara det att det kom som en chock när Melwin nu inte är så vanligt. Men tycker faktiskt att ni ska ta tag i eran kontakt och se till att den blir bättre tills bebisarna föds. Dom kommer ju trots allt bli kusiner. Och det gäller faktiskt alla. Det är bara nått gammalt och ganska oviktigt tjafs bakom allt.. Förlåt alla som blir arga/tjuriga och ledsna på mig nu men det är faktiskt inte bara er det gäller nu utan två ovetande och oskyldiga som snart föds som bör ha en släkt som faktiskt kan umgås som vuxna människor. kram Cissi

2008-10-20 @ 18:50:19
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ja, frukosten lät jättegod. :)

2008-10-21 @ 14:08:32
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0