onsdag

onsdag idag och barnvakt igen. känner mig inte alls så pigg på det idag. tur att man har syskon som är så pass stora så dom också kan hjälpa till lite :)
Upptäckte nämligen förut att jag hade blött lite (ytterst lite). men ändå. än så länge har det iaf inte kommit mer och jag har inte ont i magen heller. mamma trodde att det kunde bero på trycket man utsätts för med tanke på huvudet och så. och det tror jag också att det är. så länge det inte bli värre så är jag nöjd.

nu kom emmy hem efter att ha varit hos hennes kompis så hon tog med sig både arnold och tindra ut på en liten promenad. tindra har kladdad gurka i hela köket.
elina skulle dyka upp här sen vid 6 tiden tror jag för att hjälpa till lite och hålla mig sällskap :) trevlans.

har även kollat bland bebiskläderna och plockat fram det nya som jag tänkte att bebisen ska ha hem ifrån bb.
börjar verkligen kännas verkligt nu när man har så pass mkt och blöjor och hela fadderullan.
går även in i vecka 37 imorgon också. börjar närma sig! :) vill att han/hon ska komma ut nu!

tindra tar över arnolds plats som hund?

ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad glad jag är för din och jennys skull men oxå fruktansvärt avoundsjuk. jag är trots allt älds jag borde ha fått först.. men men sånt är livet.. surt... Ok jag ska inte vara bitter... Måste fråga Elina din kompis har hon en pudel som heter lilo?

Kram cecilia

2008-10-22 @ 19:03:38
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha var supergott med negerbollar :D

Jag har påbörjad eller redan havandeskapsförgiftning men inget allvarligt så :)

Kram

2008-10-22 @ 19:53:11
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0