söndag

usch och fy!  vilket jävla pissväder det är ute. man blir ju helt depp av sånt här väder. orkar ingenting. har bara lust att ligga framför tvn med nerdragna persienner så man slipper se ut.

ajja, i vilket fall som helst så kom ju somsagt linus vid 2 tiden inatt :) vi gck och la oss på en gång och snackade i några minuter. sen så vaknade jag lite innan 8. försökte förgäves att få upp linus ur sängen så han inte skulle missa bussen. som vanligt, alltid jag som får tjata så han kommer upp :P hehe, han kom upp tillslut iaf och då var det bara att gå raka vägen ut till bussen.
jag var lite trevlig mot mamma och tindra och satte mig här nere en stund och pratade lite.
gick sedan upp för att försöka somna om. vilket jag gjorde vid typ 9 tiden. vaknade sen strax efter 11.
tog lite frulle och sen hängde jag med mamma och tindra till centrum. tog elinas cykel som hon var så snäll och lånade ut till mig inatt och rullade på den bort. sköönt. men jävligt KALLT! usch, kom hem för ett tag sen och det första jag gjorde var att slänga av mig alla kläder och hänga dom på tork. skönt med lite mysbyxor :)
magen är iskall, stackars krabat.

nahe, nu så ska jag försöka ladda upp en bild på magen som jag tog idag. vecka 34 (33+3) ♥

33+3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0