lördag

gud vilket härligt väder det är ute :D idag blir det nog att gå en långpromenad. väntar på att elin ska komma tillbaka hit igen. hon gick upp i morse för att åka till sitt städjobb. sen skulle hon tydligen få skjus av sin mamma till sin lägenhet så hon kunde städa lite. skulle vara visning där idag.
min lilla prinsessa ligger och sover nu.
börjar bli trött på den här jäkla förkylningen vi har jämt och ständigt. smittar varandra hela tiden. idag rinner verkligen fisans näsa som ett vattenfall. får hoppas att det blir bättre med tiden nu under dagen. brukar oftast vara så att det är lite värre på mornarna.

i förrgår var vi iaf på ikano huset med elin en sväng. hennes pappa fyllde så vi kollade på ngt att köpa.
linus kom sedan dit för att hämta mig och felicia. han skulle hänga med hem till johannelund för att umgås med fisan.
passade även på att handla lite mat.
mattis kom förbi på kvällen en sväng. han hade festat de senaste dagarna bara för att det var fint väder ;D
så var han snäll och lämnade en öl åt mig. men eftersom jag hatar öl och inte dricker nu när jag ammar så fick elin den av mig :)
på kvällen/natten så gick jag och mötte elin borta i ekholmen. hon mådde inte så bra. så självklart kunde hon sova här.




igår så vaknade jag ganska skapligt.
felicia skulle vara på sjukhuset på öron,näsa och hals vid klockan 11.20 för att kolla upp "pricken" hon har utanför hennes högra öra.
läkaren sa precis som jag trodde. dvs, att det inte var någon fara.
men att den alltid kommer att finnas kvar där och inte försvinna.
så får hon själv bestämma senare sen om hon vill ha kvar den eller inte.
efter att vi varit där så gick vi upp till avdelningen. hade ju praktik där i 5 veckor förra året.
så var kul att hälsa på alla. speciellt min handledare maria jag hade då.
vi hade alltid så jäkla kul tillsammans. hade turen med mig att få en handledare som inte var mer än 10 år äldre än mig.
så, var perfekt. barnslig är hon med så vi hade kul allt.

juste, innan vi åkte upp till sjukhuset så åt felicia lite katrinplommon.




mummma!


sen blev det iaf frukost på altanen när jag och felicia kom hem.
elin hade stannat kvar här hemma medan vi var borta.
sen tog vi det lugnt mest hela dagen. satt ute på altanen och göttade oss i solen.

nu ska jag passa på att fixa iorning mig lite medan snuttan sover.
men jag har en känsla av att hon kommer vakna snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0