torsdag

felicia har 38.4 i temp och gnällig.
stackars mitt hjärta.
gör så ont i en när man inte kan göra något.
går inte att sätta/lägga henne någonstans heller
för då blir hon superarg.
så det är mamma som gäller idag.
eller idag och idag, det är ju mig hon är van att vara med.
men nu vill hon vara med mig hela tiden.
till och med när jag ska uträtta mina behov på toaletten.
hehe

och dig, dig är jag så jävla trött på.
tack för hjälpen man får med allt.
skulle inte vara helt fel att få sova för
en liten stund så man kan känna sig
lite mer utvilad än nu.

är så lycklig över att ha dig min älskade felicia.
utan dig så skulle allt kännas så jävla tomt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0