fredag kväll

nu kom jag precis hem till thinee i stan (:
hon opererade sin fot häromveckan. men fick ta av bandaget i onsdags.
så hon hörde av sig till mig förut idag och frågade om jag ville träffa henne ikväll.
carro ska också vara med. så jag frågade linus om han kunde ha prinsessan ikväll och det gick.
så ikväll ska vi traska ut lite. thinee ville väl sätta sig ganska nära kungsträdgården för att höra artisterna som ska spela där ikväll. är east fm som har ordnat ihop lite artister :) var adam tensta och maskinen. sen var det bara lokala band.
men det blir nog bra :)

inte så ofta man hittar på saker med thinee och carro längre.
tiden går ju mestadels åt till felicia. min ögonsten.
tänk vad snabbt tiden går! i går så var det 9 månader sedan jag låg på bb och klämde ut henne.
kan inte förstå vart all tid tar vägen. allting går så snabbt. och hon lär sig bara mer och mer.

och i förrgår var det 7 år sedan som min morfar gick bort.


eftersom jag inte skrivit på sista tiden så är det riktigt,riktigt dåligt med bilder.
jag vet. men jag lovar att ni ska få se massor sen.
bara jag tar mig i kragen och fixar en datorladdare.

igår så åkte vi till pappa en sväng för att träffa farmor.
hon hade köpt massor med kläder till felicia.
visserligen var det i storlek 80, men det gör absolut ingenting.
bara bra så hon kan ha det sen i början av nästa år.
var långtröjor, byxor och ett par jeansleggins :)
sa till farmor att jag lovade att vi skulle ta oss tid och åka till dom
i åtvidaberg och stanna där i ett par nätter i deras hus.
tyvärr så blir det ju alldeles för sällan.
och farmor som inte mår så bra heller med tanke på situationen.
men vet ju inte hur länge hon kommer att finas kvar med oss.


nu ska jag vänta på att thinee har ätit upp sin mat.
sen ska jag väl börja fixa iorning mig.
blir även att sova här inatt.
ska försöka att sova ut imorgon.
även hur mycket man önskar att man kunde det så
är det så svårt då jag är van att ha felicia liggandes intill mig.


ha det så bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0