lördag

hej allihopa. sitter nu och skriver ifrån min nya mobil så vi får helt enkelt se om det funkar :-P jag har precis matat Felicia. Hon åt faktiskt upp allting. Eftersom hon inte har ätit så bra sista tiden så har hon fått tutta mer. Har inte slutat än. Har försökt ett antal nätter med att inte ge henne tutte. Men har gett upp för hon har varit ordentligt tjurig. Man måste verkligen ha ork till att avvänja henne vid att amma. Eftersom Felicia alltid har viljat. Tror nog att det blir bättre sen när hon förstår lite mer när man kan förklara att hon är en stor tjej:-) just nu ligger hon och sover i min famn. Kan nog tyvärr inte skriva mer nu. Tänkte passa på att hoppa in en snabbis i duschen nu när hon sover. Skulle behövt städa och tvätta idag med. Men känns inte som att jag har någon ork. Får se. Annars gör jag det imorgon om linus ändå ska komma hit. Hade så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Verkar ju fungera utmärkt med nya mobilen!:.))



Ja, avvänjningen kan ju ta tid beroende på hur envisa barnen är... men kämpa på!:.)



Tack för kommentaren inne hos mig också!:.))

2009-08-30 @ 17:54:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0