fredag

skulle aldrig ha solat igår :O fy fan säger jag bara... jag brukar aldrig reagera på solning. varken solarie eller vanlig. men igår så var det tydligen ett undantag. när jag kom hem efter att varit ute en runda i mina dojjor så kollar jag mig i spegeln. såg ut som en pepparkaka. det var ju bra tänkte jag. för mitt ansikte är nämligen det stället på kroppen som jag har svårt att få färg.  sen imorse när jag vaknade och gick för att kolla mig i spegeln efter morgonkisset så såg jag  mig själv och höll på att tjuta. jag är nämligen helt knallröd i ansiktet. ser verkligen ut som en tomat.
jag som hade tänkt att ta med felicia ut på en långpromenad idag. men tyvärr så är det också så att både jag och felicia är hängiga. jag känner mig febrig och är förkyld. felicia är förkyld och hostig som aldrig förr. så, hej och hå. här är sjukstugan. någon mer som inte mår så vidare bra som kan komma hit och hålla oss sällskap? :) hehe.
mamma jobbar hela helgen. så himla typiskt.. annars kunde hon ha tagit felicia så jag kunde fått vilat lite sa hon.

skulle verkligen behöva köpa en rullgardin till sovrummet nu! felicia vaknar runt 7 när det börjar bli lite ljust ute och vägrar somna om. toppen! vågar inte ens tänka på hur det skulle vara i sommar om man inte skulle ha inskaffat en rullgardin tills dess. haha. men, det är nog inget jag behöver frukta för tror jag :) förhoppningsvis är den köpt innan veckans slut.

Kommentarer
Postat av: mammis

Hej mina gummor jag kan köpa en rullgardin åt er på söndag ska ut till ikano på eftermiddan efter jobbet.Krya på er pussar mamma mormor

2009-02-27 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0