söndag

nu sover äntligen felicia. får se hur länge bara. får väl bli glad om det är en halvtimme.. hon skrek så mycket förut så jag tog nappen och försökte få henne att ta den. för er som inte vet så vägrar felicia ta napp. har försökt med alla möliga sorter. men nu tog hon iaf en av napparna. men jag var tvungen att hålla i den för annars så suger hon ut den så långt så att hon tappar den. och då blir hon förbannad igen .
fanny har åkt hem nu. hon ringde här precis och sa att hon hade fått med sig min ena hemnyckel med sig hem.  bara jag får den nästa gång vi ses så är det ju lugnt.
just nu sitter jag och tittar på 4an. är bonde söker fru,bröllopet.

kanske hör av mig senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0