fredag

ah, hej (:
felicia har fått för sig att hon bara måste stå upp. annars blir hon skitförbannad!  pluttan.. hennes skorv i pannan har börjat ge med sig nu. hängde som massor skinnbitar i morse när hon vaknade. bratecken!
nyss satt/stod v i och tittade på det senaste avsnittet av grey's anatomy. underbar serie!  detsamma gäller one tree hill.
blev att käka en piggelin glass till det med. började få dille nä det gäller det precis när felicia hade tittat ut. lustigt.. medan hon låg i magen så va det röda polly som gällde. undra hur många sånna påsar det blev egentligen sammanlagt :O ojoj..har inte ätit en enda nu efter. kanske man skulle köpa en påse av. hehe.

tror nog jag ska sätta på twilight filmen och se på den nu. felicia ligger i min famn som vanligt.
uscha för vädret ute idag. blir fan så deppig bara  man kollar ut. jag vill ha sommar.
senare framåt kvällen så åker jag och felicia iväg :) kommer hem imorgon skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0