onsdag

gud vilket underbart väder det är ute idag!
det kliar lite i fingrarna angående uteplatsen. skulle ju inte vara helt fel att börja lite smått.
finns ju en hel del jobb att göra. plattor som ska läggas ut, rabatter som ska bort.
ogräs mellan plattorna som man inte vill ha kvar direkt. staketet håller på att falla ihop nästan tycker jag,
ska ringa stångåstaden och be de kolla på det. sen så får jag väl färg så jag får måla om. älskar att måla efter jobbet jag och min kusin hade på leca några sommar :D
pappa ska hjälpa mig med att fixa blommor har han lovat också. så det kommer bli kanonfint :)
tidsnog kommer det att bli klart iaf. sen fattas det utemöbler med.

oh, vilka vårkänslor man får.
sen ser jag framför mig hur felicia sitter i sin blåa badbalja och plaskar massor i vattnet :) så skönt.

nu ligger felicia i sin säng iaf. hon har blivit så otroligt duktig. nu de senaste dagarna när man har lagt ner henne så kanske hon bara gnäller i 2 minuter ungefär. för hon vet att hon inte tjänar på att ligga och skrika hur länge som helst. för jag kommer ändå inte och tar upp henne. mammas lilla tjej :)

mina små bebis fiskar är inte så pyttesmå länge. vissa är större än andra. men man ser verkligen att de har vuxit en hel del. så de blir de att sälja sen. går inte att ha hela akvariet fullt med zebra cyklider. de kommer döda varandra. de här fiskarna är så himla brutala allstå. egentligen borde jag nästan filma dom så ni får se. hehe.

juste, sitter och pratar med josefin wigren med. vi har bestämt oss för att vi ska umgås med våra små bruttor den här sommaren. kommer bli superkul! vi sitter ju i samma båt hon och jag..
sen så ska jag nog klippa mig hos henne imorgon om jag känner mig pigg :)
skönt att toppa av håret lite bara så det inte är så otroligt slitet.
mitt hår har blivit tjockt nu igen. ha alltid haft tjockt hår. men sen jag började klippa mig själv och kompisar var i med saxar så tunnades det ut.
i feb förra året var jag ju hårmodell också så då rakade de ju i princip bort håret jag hade i nacken och tunnade ut det en hel del.

nu ska jag fixa iorning mig. sen så ska nog jag och felicia gå ut på en promenad längst stångån kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0