fredag

hejsan hoppsan.
felicia har gått och blivit sjuk. ovanligt va?
inte direkt tyvärr.. hon är superförkyld.
imorgon ska vi hem.
men då ska även min pappa och marina vara barnvakt till min lilla fisunge
i några timmar. för jag och min lillasyster fanny ska nämligen på
premiären av ronja rövardotter i gamla linköping (:
ska bli roligt.

förresten, felicia är ju redan ett halvår nu. blev hon i förrgår.
det är ofattbart hur snabbt tiden går. nästan läskigt snabbt ibland.
köpte en jättefin helo kitty klänning till henne i halvårs pressent.

idag har hon suttit upp själv ett tag och lekt med en boll. sötnöt.

började förresten med naturdiet för 3 dagar sen. 
men då är det inte bara drycken utan även bars.
och såklart frukt och sallad också.
tänkte köra på det i en vecka nu ungefär så får vi se om det 
blir någon skillnad. hehe.

nae, nu ska jag ta felicia. 

 

hoppas att allt är bra med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0