måndag

jaha, då börjar denna måndagen lida mot sitt slut.
dagen har varit lung.
framåt 8 tiden så kom folket och lämnade saker till felicia (:
så snällt. det sjukaste är att det finns folk som inte ens är släkt med felicia på något sätt överhuvudtagen som ändå bryr sig om henne mer än vad vissa av felicias släktingar gör. är inte det lustigt? de borde skämmas.
hon har det bra iaf. det är det som är huvudsaken.

inatt verkar det bli ännu en natt när hon kommer vakna nästan en gång i timmen.
just nu har jag inte psyke till att börja vänja henne vid vatten på natten.
det kommer sen när jag känner mig utvilad och peppad. för när jag väl kommer att börja så kommer det
bli ett antal nätter utan mycket sömn. men det får man ta om man vill försöka få henne att sova hela nätterna.
det är det värt isåfall tycker jag allt.
 
jag har gått runt med huvudvärk nästan hela dagen. nu känner jag att det börjar bli migrän. så är nog dags för sängen.
böris pratade om att komma förbi en sväng. får se om jag orkar det.

idag är den dagen som jag har haft mest besökare :) det har blivit fler och fler och jag hoppas at det kommer fortsätta så.

nae, nu hör jag av mig till böris och se vad han har planerat.

han har nämligen varit i en studio sen klockan 5 idag för att påbörja en inspelning av en skiva. roligt för honom.

så trött är han nog allt. skulle iaf jag vara.



sov så gott allihopa


Kommentarer
Postat av: Kadri

vilken sörnos !!!

2009-05-05 @ 07:49:11
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.seogg.se
Postat av: Jannike

Vilken söt unge du har där :)

Hoppas allt går bra och så!

Jag har en liten flicka på 9 månader, kändes som hon föddes igår ;P

2009-05-05 @ 08:21:32
URL: http://jannikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0