måndag

början på en helt nya vecka!
min lilla fisunge är förkyld fortf. hoppas verkligen att det kommer att gå över snart. så fort hon nyser så.. ja, det ska vi inte ens prata om..felicia har vaknat massor med gånger inatt. själv somnade jag vid 3 tror jag klockan var.
satt uppe och snackade massor med jolle på msn. stoooor fisen! (;
sen så läste jag om barn på 5 månader.
lästa ganska mycket angående sömn. funderar på att börja ge henne vatten hädanefter när hon vaknar på natten.
för att hon ska inse att hon inte behöver äta på natten egentligen. att ha det så "trist" som möjligt har jag redan när hon varknar på nätterna. inte mycket prat alls, ingen lampa tänd. och ja.. någon som har förslag på hur man ska få de att sova bättre om nätterna?
imorse vaknade felicia vid 7 och var superpigg.
jag o andra sidan var raka motsattsen. ville bara somna om. låg och halvsov när hon var vaken. inte ofta jag brukar göra det. brukar hålla mig vaken för att ha morgonmys med lilla fisungen.
och med tanke på att jag är ensam så får jag massor med morgonmys av henne :) helt sjukt hur en sån liten person kan lysa upp ens vardag så pass mycket.
hon somnade om efter en ganska så lång stund iaf och sov i 30 minuter.
sen så gick vi upp. och nu sitter vi här i vardagsrummet och pratar skit med varandra.

felicia skriker mest på mig ifrån sin stol här. hon har slängt ner alla sina leksaker och börjar bli lite irriterad skulle jag tro.

nu ska jag ta upp felicia ifrån stolen sen så ska jag nog fixa iorning henne lite.
även kolla vilken tid simpsons visas på 6an. glömmer alltid bort det.
simpsons är felicias absoluta favoritprogram. hon brukar sitta helt inne i tvn och bara skratta lite då och då.

så här sitter felicia nu och njuter av sina leksaker.
hon ser lite trött ut. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0