onsdag

hej (:
skrev ett till inlägg igår. men tydligen så laddades det inte upp...
blev att lägga sig tidigt igår. rättare sagt vid 10.
hade så jäkla ont i huvudet.
felicia somnade äntligen vid 9 efter att ha gråtit i en timme ungefär.
ingenting passade för damen.
hon sov i sin säng i 5 timmar iaf innan jag tog upp henne.
imorse när jag hörde att felicia vaknade så låg jag lite halvvaken.
tyckte att hon låg ovanligt stilla. så tjuvkikar jag lite.
då ligger hon och tittar på mig och blir superglad.
sen så blundar jag igen. hör att det sprakar till ordentligt i hennes blöja.
flyger upp halvt som halvt i sömnen.
så hade hon bajsat enda upp till ryggen. underbart att vakna av det! ;D
efter att ha bytit blöja tänkte jag att hon skulle få lufta lite.
så ligger hon och rullar runt hej vilt och skrattar.
sen så blev hon superglad. och självklart hade hon kissat ner sängen också!
så, idag blir det att boka tvättstugan skulle jag tro.
hoppas bara att det finns någon tid ledig (:

sen så ska vi även ta och gå ut en sväng för att möta upp mamma, moster tindra och arnold.
mamma ska ha jouren inatt så jag tänkte att vi kunde ta arnold.
så han slipper att vara hos sandor.

imorgon så ska felicia på läkarundersökning på bvc vid 11.30.
ska bli riktigt kul att se hur mkt min lilla prinsessa har vuxit.
det går ju så himla fort nu allting.

nu ska jag ta på mig lite lämpligare kläder och springa ner till tvättstugan för att se om den är ledig.
så idag blir det nog en riktigt städ dag skulle jag tro.
alltid lika skönt när allt är fint sen.

ha en bra dag så ska jag försöka få tid att skriva mer sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0