fredag

kan inte somna..
som de flesta nätter de senaste två veckorna snart.
har legat och kollat på desperate nu de senaste timmarna.
trodde jag skulle somna till det. men nej.

måste verkligen försöka somna nu.
är en lång dag framför mig och min stora tjej imorgon (idag).
och eftersom hon vaknar vid senast 8 så är det nog dags att försöka
att få sig några timmar sömn nu iaf.
för annars så kommer jag vara riktigt känslig resten av dagen..
blir lätt det när jag fått för lite sömn och för mycket att tänka på.

så,nu ska jag flytta lite på felicia som ligger som ett plåster på mig
och beundra henne ett tag. och hoppas att jag kan somna.

hoppas ni sover gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker bild!

2009-11-23 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0