tisdag

kommer en uppdatering om dagarna i götet
lite senare.
så som läget är just nu så är felicia hemma från dagis.
så jag har inte pluggat någonting.
i förrgår skrek hon att hon hade int i magen
när vi va påväg hem.
och tro mig, det hade hon visade sig när vi väl var hemma.
men under gårdagen var hon mycket bättre.
istället hade hon feber och har blivit förkyld till 100.
min lilla prinsessa.
så idag är hon med hemma.
får se vad vi hittar på.
blir mest lugnt.

ska göra pannkakor till henne så jag vet att hon äter.
för det har hon inte gjort ordentligt sen i torsdags tror jag.
välling är knappt att hon äter det heller längre.

sen vet jag ju att hon väl äter när hon känner sig riktigt hungrig! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0