torsdag

elina åkte hem runt 11 igår.
hade det jätte trevligt :)

jag stängde av mobilen straxt efter det för att
jag skulle sova. kan vara skönt att inte nås
dygnet runt ibland.

gick in och la mig hos felicia inatt
vid 2 tiden. hon ropade mamma
så tyckte jag att jag hörde fotsteg.
så jag gick in med mitt täckte och kudde
för att mysa mig ner bredvid henne.
men hon låg så fint i sin säng och sov.
så det var bara en inbillning.
hon sov hela natten och vaknade inte
fören 8 imorse. så skönt.

gick upp och in i vardagsrummet.
hörde att jeffs mobil vibrerade.
han hade 16 (?!) missade samtal
och ett antal sms.

ena numret hade han inte inlagt.
men det visade sig vara elina.
och emilia hade med ringt.
var nämligen 3 stycken skott (?) som
avlossades igår vid 23.20.
så eftersom vi inte svarade så trodde de,
eller okej..emilia trodde att vi alla var döda.
tror att det är en viss person som har
kollat för mycket på film :P
men gulligt att de bryr sig :)

hon hade till och med varit här inatt och kollat in
utifrån så allt såg rätt till.
och om dörren var låst :P





iaf, imorse så skulle vi vara
på felicias dagis vid 10 för att
vara ute så felicia fick leka lite osv med
de andra barnen eftersom de var så länge sen.
så vi var där tills de skulle in och äta.
hon ska börja ordentligt på måndag.
så kan jag komma igång med mitt pluggande med.
så 9-15 ska hon gå då.

efter att vi varit där träffade vi på mamma och arnold
på hemvägen. så vi gick en promenad med dom.
sedan så åt vi lite när vi kom hem och emilia
var även över och hjälpte mig med en sak.
hoppas hoppas!

sedan sov vi alla ett tag.
efter det drog vi till tornby.
köpte en portabel dvd till bilen
och även lite barnfilmer som felicia kan
kolla på i bilen till göteborg imorgon :)

var även över hos emilia,adell och olivia när
vi kom hem. men olivia sov redan.

och nu har pluttan sovit i en timme ungefär.
blev sent idag.
ska upp vid 6 imorgon bitti.
ska vara hos mamma vid 7 där vi ska möta upp alla.
sedan styr bilarna mot göteborg för att vara där
hela helgen. blir nog toppen!

nu är rocky helt
galen!
ska försöka
lugna ner honom lite.

elina är snäll och bor
här i helgen så hon
tar hand om rocky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0