torsdag

igår mötte jag upp carro utanför felicias dagis.
sedan gick vi och hämtade prinsessan.
det hade gått jättebra. ätit bra hade hon med gjort.
sen hade hon sovit i lite över en timme.
men hon hade blivit mammig när de skulle söva henne.
men det hade gått bra till sist :)
nappen hade hon haft ganska mycket under dagen tydligen.
den brukar hon inte alls ha ofta annars.
möjligtvis när hon ska sova eller är nyvaken ibland.

när vi hade hämtat henne gick vi iaf hem till carro.
har aldrig varit där innan.
sen flyttar hon till växjö imorgon med för att plugga.
efter ett tag kom även thinee :)

sen gick vi till netto och handlade lite, efter det knallade
vi hem till oss för att äta och spendera kvällen där.
var mysigt. tråkigt att man aldrig ses spec ofta längre..

jeff hade match så han kom hem runt 9.
brudarna drog vid 10 ungefär.



prinsessan sov i sin säng hela natten.
men jag gick in och la mig där när jeff skulle
till jobbet vid halv 7 imorse.
sen vaknade vi innan 8.
myste en massa imorse!
sedan tog vi båda på oss gummistövlarna när
vi skulle gå bort till dagiset.
felicia tyckte det var kul att jag med kunde
hoppa i alla vattenpölar.
så ringde dagiset och sa att vi kom lite senare än 9
eftersom felicia fick gå själv och det var så kul med allt vatten.
hittade lite sniglar som hon vinkade till och sjöng
för på vägen med.

kändes superjobbigt att lämna henne på dagis och
veta att man inte får se henne fören på måndag igen.
eftersom hennes pappa hämtar henne idag och ska
ha henne till på måndag.
men jag pratade iaf med dagispersonalen och
berättade en hel del. så det kändes lite bättre.
de förstod hela situationen.

efter att jag hade lämnat henne
så gick jag till mamma.
kändes bättre än att gå hem
och sitta själv och deppa.
så nu sitter jag här och pratar med tindra :)

mamma är ute med arnold.
sen när hon kommer in ska vi
gå till affären.

min prins slutar vid 3 idag.
så då får vi se vad vi ska hitta på.


bjussar på lite snygga bilder.
haha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0