lördag

har inte kunnat uppdatera när jag velat göra det
för då har hela blogg.se varit helt cp..
lite irriterande.

pluttan åkte iaf till sin pappa igår.
hon var riktigt hängig under hela dagen.
sov otroligt dåligt under natten.
somnade inte fören 11 på kvällen och vaknade vid 3 och
vände och vred på sig mellan mig och emmy.
emmy sov här då jeff var iväg på julbord på kvällen.
så när felicia vaknade gick vi in och la oss i hennes rum.
lite skönt det med för emmy snarkade en del ;D

när vi låg i felicias säng så vände och vred hon på sig hela tiden typ
och la sig på min mage och höll på..feber.
stackars pluttan. fick 5 lyckades hon till slut somna om.
sen vaknade hon inte fören 11.
gav henne panodil då hon var så otroligt seg.

men nu ska hon tydligen må bättre så det är skönt det!
men ingen temp hade kunnat tas där borta..

saknar henne så otroligt mycket.
speciellt nu när man var van att vara med henne hela tiden
då hon inte varit iväg på annat håll på en månad.

hon hade iaf ätit mat och så hade tomten varit där precis.
lite innan, vilken tur hon har ;D



imorse vaknade jag av att jag fick näsblod.
superkul. inget jag tycker om direkt..
kunde verkligen inte somna om så vid halv 9
var jag klarvaken och väntade på att julkalendern
skulle börja. väckte jeff med ;P

efter ett tag åkte han iväg till sina jobb.
medan jag låg kvar och göttade mig i sängen.
blev ju sent igår kväll då vi var hos pappa där vi blev
bjudna på mat.

han kom hem runt 12.
då hade crank börjat på tvn,tvåan.
så fastande självklart framför den.
direkt efter så åkte vi till tornby för att gå till systemet till
julafton och sedan kolla på klappar.
hittade till jollan och tindra iaf :)
felicia gav vi upp till.
ska kolla det imorgon.
så svårt..får se om det blir en brio vagn och något mer
eller en massa annat smått och gott..

nu sitter vi iaf här hemma.
jeff spelar tv spel och jag sitter här.
tänkte kolla om det går något bra på bio ikväll.
vi ska nog in till stan och äta iaf :)
imorgon blir det att göra knäck och lite sånt.


juste, måste ju lägga in kort på den söta lilla tärnan från tidigare i veckan :)



dags att beställa klipptid för denna lilla dam nu :)


mammas hjärta!
var hos mormor och sten på adventsfika
förra söndagen. därifrån kortet är.

juste, var även på sjukhuset i tisdags..
intressant.

tyvärr så kan det nog komma att bli så
att jag kommer sätta lösenord på
bloggen igen.
vill bara förvarna er :)


nää, nu är det dags att kolla bio
och fixa iorning sig!
ha en bra kväll allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0