fredag

SOMS reflektionen gick ganska så bra.
gjorde G och VG uppgifterna iaf.
men kändes mest som jag bara svammlade.
fast så kan det ju bli ibland. hade inte ätit något heller. smart!
men får nog G iaf :)
även praktiken kommer att tillhöra den kursen.
så först i maj sätts betyget.

var i skolan i ungefär 2 timmar och skrev.
sedan blev det en promenad till kungsbergsskolan.
påvägen dit ringde jag stångåstaden.
så på torsdag ska jag dit och skriva kontrakt på nya lägenheten :D
känns underbart.
så just nu kollar jag runt på lite nya saker dit.
ska bli toppen att flytta. man har massor planer på lager.
men det är väl sådant man får ta med tiden sen.

hämtade felicia vid halv 4.
behöver ju inte alltid vänta till 4 varje dag med att hämta henne ;)
hon lekte för fullt den lilla pluttan.
har tydligen börjat en 3 åring på dagiset.
så, hon hade hängt ihop med honom mestadels av dagen.
sovit på madrassen hade hon gjort även idag :)

nu går felicia runt här och äter godisbilar.
hennes favorit! om hon får bestämma vill hon slänga
i sig minst 3 stycken åt gången. haha.

får se hur det kommer bli med snöstormen som ska
komma hit under natten då.
ser nu att det har börjat snöa igen iaf...
usch, tycker att all den här snön kan försvinna nu.
men nu är det inte så långt kvar. hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0