söndag

felicia somnade för en ungefär sådär 2 timmar sen nu.
själv har jag precis lagt över bilder från kameran till min nya dator.
var visst 200 bilder på 2 veckor.
man får aldrig för mycket kort på prinsessan!

tänkte lägga upp lite av bilderna.
vet en som blir superglad över att se dom.
en som läser min blogg som en jävla hök.
minst 10 gånger per dag.
inte så svårt att se.


busfabriken:
felicia älskade att hoppa studsmatta


mamma eller felicia som tycker det är roligast?



alla har vi väl någon gång varit med om en brainfreeze?
jag och felicia lyckades få det samtidigt.



självklart måste man äta också.
kusin joline och felicia.




jippi!



man blir riktigt utmattad efter 3 timmar på bus!






    glasögon nästa!
var tvungen att testa mammas nya.

nae ni, nu orkar jag tyvärr inte lägga in fler.
det kommer väl in några lite titt som tätt i inläggen
så småningom skulle jag tro :)
nu har jag tänkt att kolla klart på
inglorious bastards.
har krypit ner i sängen nu iaf.
denna bild får avsluta inlägget för denna gång ♥




آنچه شما را کشت؟ تقویت



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0