tisdag

blev lite stressigt till bussen imorse.
men vi hann iaf :)
så nu är pluttan på dagis.
jag gick till mamma direkt efter.
gick ut med en sjuk arnold..
var en sväng på middagsgatan och kollade utanför lägenheten.
tyvärr såg jag inte så mycket annat än ett par skitfula gardiner.
längtar som fan nu och hoppas på det bästa.
än så länge är jag ensam om att "bråka" om den.

håret idag känns riktigt bra faktiskt.
kommer nog att vänja mig fort vid frillan.
tack så mycket raring <3


mamma blir nog inbeodrad till jobbet mellan 13-21 idag.
så ska vara lite barnvakt tills jag ska hämta min plutta på dagis.

en sak till, du är bara ute efter att förstöra.
väx upp och börja tänk som en normal människa.
visa vad som är prio ett här i livet för en normal person!
4 jävla dagar och inte ett ljud.


nu blir det nog att gå med mamma och "ninni" till affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0