torsdag

idag är det en fullspäckad dag!
sådant är härligt.
har lämnat felicia på dagis.
eftersom hon ska till sin pappa idag och sova där
nu i helgen så ska jag inte träffa henne fören på måndag.
känns superjobbigt!
men får se om jag kunde ta henne på lördag ett par timmar.
hon är nämligen bjuden på kalas :)

efter jag lämnat pluttan på dagis så åkte jag in till stan
en sväng för att kolla bokrean.
brukar själv aldrig läsa bäcker. men åkte för felicias skull.
hittade en och annan.
så ett par 100 lappar försvann det ur plånkan.
men det var det värt :)





nu vid 11.30 ska jag vara nere vid stångåstaden och skriva
på kontraktet till nya lägenheten :D
känns superbra.
sedan ska malin komma och hämta upp mig tror jag.
har ett och annat ärende på stan.
jag måste ringa ett viktigt samtal med!
sedan ska vi handla, köpa gympaskor.
efter det ska vi till f&s. jappå, ni läste rätt.
idag ska jag börja träna!


juste, bilder sen i förrgår när vi åkte skridskor.


somsagt, var en hel del snö!




tindra och felicia igår när vi hade
hämtat henne på dagis.
självklart var smurfan med på ett hörn också.





nu tycker jag gott och väl att snön kan försvinna!


Kommentarer
Postat av: mamma,mormor

Vilket gulligt foto på våra tjejer. Älskar er. Pussar

2010-02-25 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0