fredag

ove var snäll och skjutsade hem mig till johannelund.
var bara att gå in och lämna väskan och sen gå ut genom dörren igen.
var tvungen att häma boken på biblioteket innan det stängde.
gick även in i affären och handlade lite till bussresan.
blir att ta med tunnbrödsrullar :) gott.
kom inte så långt. för när jag kom ut ifrån affären så blev jag
riktigt sugen på att gå och sola. så, då gjorde jag det.
var inte igår nu. börjar känna mig lite blek. hehö.

nu har jag plockat lite här hemma.
men tyvärr har jag åkt på en sån jäkla huvudvärk.
men jag ska ändå gå och lägga mig tidigt.
men får hoppas att tabletten hjälper nu.

saknar min prinsessa!♥




Kommentarer
Postat av: faster jenny

Fina kläder, jag tror visst att du felicia har precis samma klädstil som kusinen joline.

Vi kommer inte att få lätt med er i framtiden.

Göm VISA kortet:)

puss å kram

2010-01-30 @ 19:14:47
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0