lördag

2010!
Take the past, burn it up and let it go.

visst, hemfridsbrott är ingenting.
tror inte de skulle garva om de skulle se hur fin armen blev.

somsagt,inte det lättaste att få tid att sätta sig och uppdatera bloggen nu för tiden.
felicia springer omkring hela tiden och busar.
och så klart vill man busa tillsammans med henne också.
svårt att tro att tiden har gått så himla fort.
vart tog den vägen?
redan över 13 månader och ska börja på dagis om snart bara en vecka!

och jag kom in på skolan också förresten.
skönt!
nu gäller det bara att verkligen inte ge upp.
men viljan finns där inne.


julafton spenderades hemma hos mamma med resten av släkten.
felicia fick massor med leksaker.
självklart var det saker som låter ;)
så nu är det verkligen på tiden att skaffa ett lektält eller något så man kan lägga i lite leksaker där.
annandagen åkte vi hem till min farmor i åtvidaberg och stannade där.
kusin mattias sov också över.
felicia verkligen älskar honom!
kan ju iofs bero på att han är lika charmig mot felicia som hon är mot honom.

nyår var vi hemma hos mamma.
var mysigt!


felicia åkte till linus efter 10.
var ett tag sedan hon träffade honom nu så hon blev jätteglad!
nästan så hon inte ens ville säga hej då till mig.
lilla pluttan..
och hon har börjat prata också, hela tiden jiddrar hon.
önskar bara man kunde förstå ibland också.
men det kommer ju med tiden.
speciellt nu när hon börjar på dagis kan jag tänka mig.

jag tänkte börja fixa iorning mig nu.
mamma går av jouren vid 11 om jag inte minns fel.
sedan ska vi bege oss ut til ikea och inhandla en hel del grejer.
om det går som jag vill...
vissa personer gör allt för att jävlas.
men det löser sig alltid till slut :)



tyvärr kan jag inte lägga in bilder just nu...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0