onsdag

gårdagen blev inte som planerat direkt..
hade haft smygont i huvudet hela dagen.
sen slog det till som tusan.
började kräkas och massor.
felicia gick in på toaletten och började busa.
så jag gick efter och då var det dags att kräkas.
slängde mig på holken.
felicia, stackars plutta kom och ställde sig bredvid och
klappade mig på ryggen.
jag sa usch sen, och gissa vad hon säger. om inte iiisch.
gick och la mig med felicia igår.
så straxt efter 8 låg man i sängen.
skööönt!
men en iskall handduk på huvudet.
tyvärr så sov felicia inte något vidare denna natt heller.
hon var vaken massor.
säkert två timmar på raken också.
hon låg och pratade för sig själv och klappade mig.
mammas älskling!

nu sitter i iaf i soffan.
jag tänkte ge henne lite gröt eller något snart.
sen hoppas jag att hon somnar lite.
eftersom vi ska vara på dagis vid klockan 1.
då lämnar jag henne bara.
som igår. och hämtar henne 15.30.


Kommentarer
Postat av: Nallli

Hahaha isch :D haha jag berätta för steffe & både han & jag börja as garva:D haha hon är för söt lilla flisan :D<3

2010-01-26 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0