onsdag

vad stressigt det blev sedan tidigare idag.
var nästintill omöjligt att få felicia att somna.
hon var hur trött som helst.
tillslut somnade hon liggandes på mitt bröst.
när jag väl skulle läga i henne i sin säng så
vaknade hon på en gång när hon upptäckte att
jag stog utanför sängen.
så jag fick lägga henne i min.
och jag var tvungen att ligga bredvid för att hon skulle somna.
vet inte hur många gånger jag försökte flytta på mig.
men då vaknade hon på en gång och tog tag runt min hals.
så fort jag rörde på mig så vaknade hon.
hon är väl rädd att jag ska gå eller något.
så himla mycket som händer henne under denna period också!
men dagis och allt..
men tilllslut lyckades jag gå ifrån henne.
men det var först efter 20 minuter efter att hon somnat.

så då blev det stressigt!
felicia var tvungen att äta men ville inte väcka henne.
som tur var vaknade hon lagom tills maten var färdig.
sen var det bara att springa till bussen.
försenad var den, självklart.
stressa bort till dagiset.
mamma och tindra mötte vi på vägen.
tindra ville hälsa på dagiset eftersom hon gick på det i våras :)

felicia blev hur ledsen som helst idag igen när jag skulle gå.
hon hade blivit förbannad efter ett tag och slängt sig på
golvet och sprakat och haft det.
har jag sagt att man dotter har temperament? hehe.

gick iaf och hämtade henne vid halv 4.
pratade en del med fröknarna.
det hade gått bra.
men hon ville sitta i vagnen som igår.
är väl den en trygghet hon känner där.
så de andra inte kan komma åt henne.
eftersom hon är så liten och inte säger ifrån
så brukar de stora barnen inte vara så snälla mot henne.
men dom komme få igen sen ;D

kom hem för ett tag sen iaf.
stannade till på apoteket innan vi gick upp
för att köpa mini derm till felicias torra hud
och bisolvon för hennes slemhosta.
hoppas att det löser upp sig lite!

nu har vi precis ätit glass.
gissa om hon är fin!? :D
resten av denna kväll så ska jag och felicia bara mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0