torsdag

imorse blev det att gå upp tidigt.
felicia skulle lämnas på dagis vid klockan 9.
lustigt nog ville hon ha nappen påväg ner till bussen.

gick ganska så bra att lämna henne idag.
fast hon blev ledsen såklart.
men de sa att det släppte ganska så fort.
fast det hade kommit perioder då hon kom på
att hon var på dagis och att inte jag var där.
så fort jag hade lämnat henne på dagis så knallade jag
bort till mamma. vi hade bestämt att vi skulle åka
och storhandla innan jag skulle hämta pluttan igen vid 11.20.
så vi åkte till coop.
så skönt att känna att man har lite mer mat hemma nu! :)
lastade av det hemma sen så skjutsade de mig vidare till dagiset.

så resten av dagen har vi varit hos mamma.
felicia har börjat prata massor nu!
fast skulle vara roligare om man skulle veta vad hon säger.
men det kommer ju det med :)
traktor har hon sagt idag iaf.

nu ska jag ner och busa lite med tindra och felicia.
sen så får jag och felicia skjuts hem av sandor!
så sköönt. så slipper man ta bussen.

imorgon så ska felicia ha inskolning mellan 13.00-15.30.
nästa vecka så ska vi börja som vanligt.
efter mina tider. kanske är på tiden att man sätter
sig ner och skriver i de nu :)


får se om jag hinner lägga in liten bilder sen när vi kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0