onsdag

idag bestämde vi oss för att åka till centrum för att köpa glass.
så vi gick bort till mamma och de för att låna hennes cykel.
dessvärre upptäckte jag att stolen hade gått sönder som felicia
satt i när jag kom fram till fanny och emmy.
eller, spänndet till den. så det hängde.
livsfarligt!
så efter mycket om och men kom linus och hämtade felicia precis.
men en cykel som har barnstol. förstår inte varför det var så jobbigt.

felicia har inte sovit ngt idag så kändes inte toppen att tvinga henne gå hem
heller i denna hette eftersom jag inte vill ha henne på cykeln.
ajja, nog om det.
är trött på allt jävla skit iaf!

känns underbart att ha lösen på bloggen nu!

har även varit i kontakt med 1177 idag då felicia inte äter något alls knappt.
men så länge hon kissar minst 2 gånger om dagen så var det lugnt.
och så länge hon inte är superseg och inte orkar göra något.

nu ska jag snart åka och bada kanske.
sedan ska jag åka in till stan för att ta en fika med
carro och thinee. det var verkligen inte igår!

sen vid 9 så ska jag nog på bio med min fästman.
shrek i 3d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0