torsdag

städat och styrt idag.
blev ganska så stressigt sen när felicia
kom hem eftersom hon lämnades senare...
tur att barnvakten kom i tid iaf.

jeff släppte av mig i stan innan 5.
jag gick och mötte mamma för att käka
lite och gå runt på stan innan bion började.
hade riktigt trevligt!
nya twilight. nu tycker jag den andra kan komma!

felicia hade somnat innan 8 ikväll.
sen så kunde jag självklart inte låta bli att
klappa på henne när jag kom hem vid 9.
så nu är hon vaken och busar för fulla muggar.
mitt lilla charmtroll!

jeff kommer komma hem sent inatt.
lasse hade tydligen inte börjat
spela fören vid 10 över 9.
var 4 band innan också eller något sånt.

sen ska han ju åka långt bort för att skjutsa hem
sin far.

nu ska jag mysa med min prinsessa! ♥

imorgon är det jobb som gäller
16-20.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0