måndag

haha, jadu... är en bra kommentar från en som man är såkallad "släkt" med.

nu är iaf prinsessan hemma.
hon blev superglad över sina nya saker.
först sprang hon in och slängde sig på sin sackosäck
med prinsessorna på. sedan skulle hon ta ut dockan i vagnen
ett varv i lägenheten. innan hon startade med det satte hon
på sig sina nya skor. underbara unge!

felicia åt våfflor med grädde och sylt förut.
hon älskade det. speciellt grädden ;D

sedan har vi bara haft det mysigt hela kvällen.
hon har kramat mig massor med gånger och sagt min mamma.

jag har haft jäkligt ont i magen dessvärre.
hoppas att det blir bättre snart.
imorgon ska vi vara hemma iaf.

jag har lovat felicia att vi ska ut och gå med hennes
dockvagn och sedan självklart stanna för att gunga.
hon har verkligen alltid älskat att gunga.
men hon får inte göra det för mycket heller...


felicia ska hänga med oss på 25 års festen på lördag.
som man bäddar får man ligga. punkt slut.
glöm att jag ställer upp mer nu den närmsta framtiden.
speciellt i början av juli.



hoppas verkligen inte att felicia börjar att bli magsjuk.
hon mår inte så toppen. och hostan har hon fortfarande kvar.
så imorgon ska vi till apoteket för att köpa lite medicin.
det är tydligen svårt.. stackars pluttan, en riktig rethosta.
man vet ju själv hur det känns. speciellt om man får gå
med det en längre tid.

nae, nu ska jag fortsätta med pluggandet.
jag och jossan sitter och skickar över lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0