måndag

...och jag är tacksam om du inte läser min (:

imorse gick jag upp tidigt för att
ringa till kvinnohälsan.
fick en tid vid 1.
så innan det åkte jag ner till stan.
mötte jossan sedan gick vi tillsammans
till skolan för att vi båda skulle skriva
reflektions uppgifter.
båda hade mer kvar än vad vi trodde.
så nu är det panikplugga som gäller.
man jobbar bättre under stress. hehö.

strosade runt lite på stan efter skolan.
väntade på att jag skulle vara där vid 1.
jossan var snäll och hängde med mig.
nu är det gjort iaf.
skönt att slippa gå runt och få oroa sig massor.
de tyckte att de var bra att jag kontaktade dom.
så nu är den ute.
känns rätt så konstigt..


denna dag känns rätt så jobbig.
och på toppen av det hela är självklart
vädret skit också.

men en sak ser jag fram emot något enormt iaf.
FELICIA KOMMER HEM OM EN TIMME TYP! :D
min älskade prinsessa. hon kommer älska de nya sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0