fredag

idag åkte jeff till jobbet.
jag och pluttan gick bort till affären med
mamma och tindra och hängde sedan med de hem och
spenderade dagen där :)
efter att jeff slutade vid 6 så kom han och hämtade mig.
felicia stannade kvar med tindra och emmy.
jag och jeff åkte till tornby för att fixa lite.
sedan släppte han av mig hemma hos tove för en tjejkväll.
innan det var vi på maxi för att handla lite.
så nu är äntligen toy story 3 köpt till pluttan.

när jeff hade släppt av mig så åkte han och hämtade felicia,
så åkte de hem till oss för att ha en myskväll med toy story och lite gott gott.
felicia hade blivit helt galen.
jeff fick inte se filmen först för det var felicias!
prinsessan.

felicia sov sent idag. mellan 4 och lite efter 5 tills jag väckte henne.
hon sover så otroligt dåligt om nätterna nu!

så jeff och felicia kom och hämtade mig hos tove senare på kvällen.
vi stannade där en stund tills vi åkte hem.
klockan halv 2 somnade felicia inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0