lördag

HURRA HURRA för min lilla prinsessa idag!
idag är det felicias födelsedag. hon blir hela 2 år.
gud vad fort tiden går!
men hon är hos sin pappa idag somsagt var.

så idag har det varit full rulle hela tiden.
i förmiddags åkte vi hem till pappa för att hämta upp honom
och sedan åka ut till båten och dra upp den på land.
kan ju lova att det inte luktade jordgubb det vatten som var
i båten. blandat med löv och annat. blää!
självklart skulle jag få sånt snusk på min ena vante så den stinker urban nu.

efter det så åkte vi in till ljungsbro. stannade till vid cloetta och
köpte en del med godis. aldrig fel att ha hemma..
pappa bjöd även på pizza inne på chao chao eller vad den nu heter.
tod en kycklingsallad men orkade knappt hälften. hehe.
lämnade sedan av pappa. tog med bakmaskinen också :) perfekt.

sedan åkte jag och jeff hem till oss och slappade lite.
efter ett tag åkte jeff och handlade allt som behövdes.
och nu så väntar jag på att bulldegen jäser.
sedan är det bara att sätta igång!
blir nog även snickerskakor och kanske någon mer kaka till imorgon.
ska hämta hem prinsessan vid 11.
sedan vid 14 så kommer folket :)
blir ett prinsess kalas!
ska ta en massa kort som jag sedan lovar att jag ska lägga upp.

medan jag bakar och plockar lite så har jeff städat.
han ska dammsuga när jag har "mjölat" färdigt i köket.


juste, i torsdags och igår så har jag jobbat.
skönt att ha annat att tänka på!
och igår kväll när det snöade så åkte
vi till morfar och tände ljus.
var så fint så!

hade så bra nu allesammans!




älskade,älskade du.
här är hon ett russin som hon
så fint brukar säga när hon badat
för länge.
vilket händer rätt så ofta då hon
älskar att göra det! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma,Mormor

Grattis mormors älskling!

2010-11-21 @ 12:19:22
Postat av: Cecilia

Grattis stora tjejen... (dock en dag försent, men tanken som räknas...;) )

2010-11-21 @ 15:45:01
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0