onsdag

oj, är nästan pinsamt hur dålig jag varit med att uppdatera.
men har varit fullt upp.
sen när man bara använder sig av sin iphone nu för tiden
så startar jag inte ens datorn längre :P

i helgen så var det iaf kalas.
i lördags var det för lillasyster tindra som fyllde 3 år.
och i söndags var det för brorsans dotter joline som har fyllt 2 år :)
innan vi åkte dit i söndags så var jag en sväng på jourcentralen.
nu har jag fått medicin iaf. hade en stark uvi...typiskt mig.
jag tänker alltid att det ger med sig under tiden bara man testar lite olika saker.
men ska aldrig mer tänka så för jävlar vad ont jag haft/har.
men man lär sig av sina misstag :)


har även jobbat lite denna vecka. dags att försöka komma igång nu igen.
så felicia har varit på dagis.
så otroligt dåligt att hon enbart får vara där när jag jobbar.
med tanke på att jag är timvik så är det inte alltid man får så mycket
tider man kanske skulle vilja ha. så hon "tappar" ju mycket utav det.. tråkigt.

idag så åkte hon till sin far.
jag är skapligt upprörd.
men jag slutar aldrig förvånas.
jag frågade honom igår när han ville ta felicia idag
för jag tänker hämta henne vid 11 på söndag eftersom hon
fyller 2 år på lördag och han anser att det blir för mycket för
henne med två tillställningar på en dag...
eftersom det brukar vara så viktigt att han ska ha henne så mycket.
men han ville ändå hämta henne vid 3 idag..
sen hör jag av mig innan 2 och säger att han nog kan komma till senast 4
ändå för felicia var så trött så hon behövde sova. och det var okej.
men hon somnade aldrig sen. så hörde av mig innan 3 och sa att han fick komma
innan 4. vid 15.20 så undrade felicia vart pappa hade tagit vägen så hon ringde.
hon var helt förstörd stackarn :(
men då var han iaf hemma.. och självklart hade han ej kollat bussarna.
superkul när jag skulle iväg vid 4. men inte första gången han själ av min tid..
han kom iaf 16.20..
ååh, skitsamma. var bara tvugen att skriva av mig.


nu ligger jag och bara tar det lugnt. saknar min prinsessa.
tänkte försöka att få i mig något att äta med.
jeff kommer inte hem fören 9-10 eller något ikväll..
så får se vad jag ska hitta på. spela lite guitar hero kanske?
arnold skulle kanske komma förbi sen för hampus skulle iväg.

juste, kommer en bildbomb någon gång snart med.
ska bara lägga in alla bilder.
min dator är fortf trasig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0