fredag

gick upp tidigt med pluttan.
mamma och tindra kom förbi en sväng idag igen.
tjejerna busade lite innan jag och felicia skulle ta
bussen till stan. för att sedan möta upp melissa där.
följde med henne till arbetsf.
under tiden som vi väntade på att hon skulle få
prata med någon så ringde jobbet.

de frågade om jag kunde jobba helgen.
typiskt den helgen man har felicia.
men kände att jag inte kunde tacka nej.
så fick tider lördag och söndag.
delad tur på lördag. jippi ;P

efter arbetsf gick vi till gina där jag brände upp mitt presentkort
rätt så snabbt.

sedan gled vi mest runt.
felicia vaknade efter att ha sovit mest hela tiden.
så gick till lekia och köpte lite till henne.

sedan så tog vi bussen till rese för att sedan byta till 10an mot tornby.
där på var melissas kille hampus med svea och carro med
sina två söta hundar nikita och kriga.
när vi var framme så var vi i lite djuraffärer och lite allt möjligt.
felicia blev rätt otålig.
när de andra skulle ta bussen hem så knallade vi bort
till skägget faktiskt. tänkte att vi skulle hälsa på pappa en
liten sväng innan jeff kom för att hämta oss.

blev bjudna på flygande jakob. gött.
jag mådde inte alls bra..
så kvällen spenderades på akuten för min och jeffs del.
och det gick ju inte snabbt.
under tiden hade mamma felicia. tack!

somnade vid 12 ungefär.
så hann inte vara hemma så länge innan
ögonen slocknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0