lördag

somnade inte fören 4 natten till idag heller..
vaknade en del även denna morgon.
men gick upp vid 12 när klockan ringde.
var bara att ställa sig i duschen och fixa iorning sig snabbt.
sedan knalla ut mot bilen.
jeff ville att jag skulle med och hämta en smörgåstårta på hans jobb
som skulle levereras i vasastaden.

annars har vi inte gjort så mycket mer idag. handlat lite
till kalaset som vi ska ha imorgon.
jag fyller ju 21 på tisdag.. ännu ett år äldre. usch.

så imorgon ska vi upp skapligt.
jag ska baka en massa bullar och lite kakor.
medan jeff ska göra en tårta. var tydligen han
som var tvungen att göra den :P

hampus är även här ikväll, de sitter och nördar cod.
så även han får sättas i arbete imorgon ;D muha.

nae, nu tänkte jag nog fixa iorning mig och sedan kanske
börja läsa en bok som jag köpte för ett antal månader sen..


saknar min prinsessa felicia något otroligt.
har pratat med henne en hel del idag iaf  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0