lördag

gick upp vid 6.
drog på mig jobbarkläderna och knallade
bort mot mamma för att hämta cykeln som skulle
ta mig till jobbet. jobbade 7-12.
jeff och felicia hämtade mig sedan på jobbet :)
åkte hem och sov typ. de åt men jag var inte hungrig.
sedan var det bara att duscha och äta lite mat innan man
skulle tillbaka igen för att jobba 16-21.

under tiden som jag jobbade på förmiddagen så hade
jeff och felicia åkt till ikano huset och köpt ett par
jättefina fodrade gummistövlar och en fin mössa :)

så det var ungefär vad som hände idag.
så mycket roligare blev den inte :P

somnade relativt sent ändå.
sen var felicia vaken i ungefär två timmar inatt...

ställde även om klockan en timme bakåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0